Rahsia Teknik Manipulasi ASB Yang Tidak Diketahui Umum

ASB Loan

Ramai orang ada akaun ASB, Ramai orang ada Pinjaman ASB, tetapi hakikat sebenarnya Berapa Ramai yang tidak tahu pon Apa yang mereka sedang buat sebab kebanyakan mereka hanya ikut-ikutan tanpa mengetahui apakah Potensi sebenar atas diri mereka dan tiada set target atas Apa yang mereka lakukan. Kadang-Kadang bukan tiada target tetapi tidak tahu kaedah pengiraannya. Bagaimana nak Ada target jika tidak tahu mengira? Ilmu ini semua orang perlu tahu sebelum mereka membuat Pinjaman ASB lagi supaya mereka boleh terima pulangan yang maksima mengikut mengikut Potensi yang Ada pada diri sendiri“-Khairul Ezuwan ,Speaker untuk 26 Siri ‘Seminar Potensi ASB & Hartanah-

Teknik Manipulasi ASB Yang Tidak Diketahui Umum

Ramai orang yang merasakan yang ASB adalah seperti sesuatu yang biasa, anda RUGI jika anda tidak mahu ambil tahu. Sebenarnya, berapa ramai yang belum tahu keluarbiasaannya seperti :

1. Bagaimana menjana keuntungan 40% setahun melalui ASB?
2. Bagaimana Boleh profit 200% sebulan
3. Bagaimana kuasa compounding
4. Bagaimana Pinjaman ASB 200K dengan komitmen bulanan RM180 sahaja.
5. bagaimana Boleh simpan >RM150K dalam tempoh 5 tahun dengan dengan komitmen bulanan tidak sampai RM900 sebulan.
6. Teknik menggandakan duit sedia ada dalam ASB dgn kuasa profit 5 Kali ganda.
7. saya Boleh bezakan keuntungan Teknik finance , 10 Kali ganda lebih tinggi keuntungannya dari simpanan biasa dalam ASB.
8. Bagaimana memendekkan tempoh pinjaman rumah dari 35 tahun kepada 16 tahun sahaja tanpa penambahan komitmen bulanan dan tanpa INTEREST.
9. Bagaimana menggunakan Teknik tanpa modal, tanpa komitmen bulanan Boleh menghasilkan pulangan Lebih 100K dalam tempoh 5 tahun melalui ASB dgn hanya mengaktifkan benda yang mati.
10. Bagaimana menetapkan Matlamat dan Motivasi dalam simpanan. Jawapannya adalah bila anda tahu segala proses yang Anda sedang lakukan dan tetapkan matlamat @ tujuan & tempoh. Bila Anda faham, anda sendiri akan tetapkannya.
11. Anda silap bila anda suka kira di mana profit bank? Anda kena kaji dimana profit anda sepatutnya.


Satu cara yang paling popular ialah dgn membuat pinjaman ASB loan dengan syarat anda mematuhi langkah yang ke-11 di atas. Buat pinjaman maximum ke atas akaun anda, dan setiap tahun dividend yang diperolehi dimasukkan ke dalam account kedua(Isteri atau adik beradik).

Cara yang kedua, jika anda adalah pemilik hartanah dan layak untuk membuat pinjaman semula(refinance). Baki wang refinancing tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam account ASB anda.


Dapat bonus permulaan sebanyak RM100 jika daftar UBER disini

0 Response to "Rahsia Teknik Manipulasi ASB Yang Tidak Diketahui Umum"

Post a Comment